1956
Pierwszy Caprice des Dieux
Owalny kształt i białe kremowe wnętrze – to one stworzyły charakter Caprice des Dieux. Tak powstał pierwszy legendarny produkt firmy rodziny Bongrain.
1962
Rozwija się eksport w Europie
Grupa rozszerzyła działalność w Niemczech, Belgii, Włoszech, Szwajcarii i Hiszpanii.
1970
Rozwój serowych specjalności
Powstają słynne sery pleśniowe: Chaumes, Belle des Champs oraz Saint Albray.
1971
Ekspansja międzynarodowa
Grupa została światowym pionierem wraz z otwarciem filii sprzedaży w USA i Brazylii.
1980
Rozwój innowacji
Powstają takie marki, jak: Saint Moret, Chavroux, Géramont, Saint Agur, Fol Epi.
1992
Nowy lider w kategorii serów
Rozpoczęcie działalności w Polsce, Czechach i na Węgrzech, a następnie na Słowacji, Ukrainie i w Serbii.
2003
Umacnianie pozycji
Grupa poszerza swoje portfolio o takie marki, jak: Edelweiss, Bresso, Milkana.
2008
Dalszy rozwój
Powstają takie top marki serowe, jak: Le Rustique, Coeur de Lion, RichesMonts.
2013
Podbój rynku serów kozich
Wraz z założeniem mleczarni Lescure Grupa staje się drugim największym graczem na rynku serów kozich.
2015
Savencia Fromage & Dairy
Grupa zmienia nazwę i powstaje Savencia Fromage & Dairy.