Produkty naszej firmy są efektem gruntownej wiedzy serowarskiej i doświadczenia zdobywanego przez lata. Wpisując się w silne trendy prozdrowotne, chcemy dostarczać naszym odbiorcom to, co naturalne – pozbawione konserwantów i sztucznych dodatków. Dbamy o jasną i klarowną komunikację aspektów zdrowotnych oraz „czyste” składy na etykietach. Wciąż zwiększamy ilość produktów clean label w portfolio, chcąc zaoferować naszym odbiorcom wszystko, co najlepsze. Wspólnie z dostawcami pracujemy nad tworzeniem i doborem dodatków, które w pełni zaspokoją oczekiwania konsumentów.
Strategia
Strategia Grupy Savencia określona jest jako OXYGEN czyli TLEN. To model tworzony i napędzany przez pracowników. OXYGEN to nowe, świeże podejście do społecznej odpowiedzialności biznesu. Model odzwierciedla politykę współpracy z partnerami oraz sposób opracowywania i wdrażania innowacji na rzecz zrównoważonego świata.
Podejście Grupy do społecznej odpowiedzialności biznesu oparte jest na 4 głównych kierunkach rozwoju: produktach, surowcach, planecie i ludziach, a do każdego z nich są przypisane założenia i cele do realizacji.