aktualności

Aktualności

Nowość Le Rustique Carré 220 g
09.2021

Nowość Le Rustique Carré 220 g

Nowość Le Rustique…

W tym roku w Mleczarni Turek nie stoimy w miejscu nawet przez chwilę! Z radością przedstawiamy…

WIĘCEJ
Close
Nowość Le Rustique Carré 220 g

Nowość Le Rustique Carré 220 g

W tym roku w Mleczarni Turek nie stoimy w miejscu nawet przez chwilę! Z radością przedstawiamy Wam nowy produkt marki Le Rustique Carré 220 g. Jest to już trzeci wariant naszej marki premium zaraz obok sera Camembert oraz Tomme Fruitée. Carré to ser wyjątkowy pod każdym względem. To produkt o bardzo kremowej, a jednocześnie zwartej konsystencji. W smaku wyrazisty i bogaty, idealny dla każdego konesera nieoczywistych propozycji. Ser ten ma oryginalny kwadratowy kształt, do czego nawiązuje w swojej nazwie (z franc. carré oznacza kształt). Aby uzyskać swój niepowtarzalny smak, dojrzewa przez 8 dni w jaskini. Nietypowa, pomarańczowa skórka to atrybut, który wyróżnia Carré na tle innych serów pleśniowych.

Dzięki wprowadzeniu tego produktu do portfolio Mleczarni Turek udało nam się zwiększyć różnorodność oferty serów premium. W naszym katalogu można znaleźć sery pleśniowe z białą skórką (np. Le Rustique camembert czy Coeur de Lion camembert), sery pleśniowe z niebieską pleśnią (Saint Agur), sery pleśniowe z mleka koziego (Chavroux) czy nietypowe sery pleśniowe (np. Le Rustique Tomme Fruitée). Taka konstrukcja oferty jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy coraz częściej szukają oryginalnych produktów, zwłaszcza w ofercie premium.

Dlaczego postawiliśmy akurat na rozwój marki Le Rustique? Jest to najlepiej postrzegana marka serów premium przez konsumentów. To co najbardziej zachęca do wybierania Le Rustique to: francuskie pochodzenie marki, autentyczność oraz najwyższa jakość produktów.

Marka Le Rustique zajmuje silną pozycję na rynku międzynarodowym. Obecna jest w ponad 50 krajach i zajmuje 1. miejsce wśród francuskich serów pleśniowych premium zarówno we Francji, w Niemczech, Anglii, Holandii, jak i w Polsce*.

To co wyróżnia naszą markę premium to przede wszystkim: francuska tradycja, szacunek do natury, autentyczność, najwyższa jakość, wyrazisty i tradycyjny smak oraz unikalne opakowania.

Wszystkie powyższe fakty sprawiły, że nasz wybór nie mógł paść na nic innego jak właśnie na produkt Le Rustique Carré.

Mamy nadzieję, że nowa oferta znajdzie uznanie naszych klientów i konsumentów.

inspiracje serowarskie
08.2021

Wszystko, co warto wiedzieć o serach pleśniowych – Poradnik inspiracji serowarskich

Inspiracje…

Dziś startuje zupełnie nowa sekcja na naszej stronie internetowej pod nazwą:…

WIĘCEJ
Close
inspiracje serowarskie

Wszystko, co warto wiedzieć o serach pleśniowych – Poradnik inspiracji serowarskich

Dziś startuje zupełnie nowa sekcja na naszej stronie internetowej pod nazwą: inspiracje serowarskie. Postanowiliśmy stworzyć poradnik, gdzie można znaleźć przydatne i najważniejsze rady dotyczące serów pleśniowych.

Sery pleśniowe – Poznaj odwiedzi na najczęściej zadawane pytania

Na naszej stronie www dostępne są już 3 artykuły, które odpowiadają na najczęściej zadawane pytania dotyczące serów pleśniowych:

Pragniemy, żeby każdy konsument serów wiedział, jak je podawać, przygotowywać i przechowywać, aby cieszyły wyjątkowym smakiem jak najdłużej.

Oprócz tego wyjaśniamy:

  •  które noże do krojenia są najlepsze,
  •  w której szufladzie lodówki przechowywać sery pleśniowe,
  •  jakie są rodzaje desek do serwowania serów.

Zdajemy sobie sprawę, że wiele osób stale poszukuje różnorodnych informacji na temat serów pleśniowych. W związku z tym chcemy stworzyć na naszej stronie małe „kompendium wiedzy” o serach dostępne dla każdego. Co miesiąc będziemy dodawać kolejne porady oraz ciekawostki serowarskie.

Serdecznie zachęcamy do zapoznawania się z naszymi poradami, aby jedzenie i dzielenie się serami Mleczarni Turek było jeszcze przyjemniejsze niż do tej pory.

reklama tv
08.2021

Nowa reklama NaTurek

WIĘCEJ
Close
reklama tv

Nowa reklama NaTurek

Od 13 sierpnia Mleczarnia Turek rusza z nową kampanią telewizyjną flagowego produktu NaTurek Camembert. Nowa reklama skupia się wokół przyjemności - przyjemności tworzenia i przyjemności dzielenia się tym, co najlepsze z bliskimi nam osobami.

W nowej reklamie komunikujemy wartości, z których zawsze byliśmy dumni – mówi Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, Senior Brand Manager marki NaTurek - Takie jak fakt, że do produkcji naszych serów używamy mleka z polskich rodzinnych gospodarstw; ale pojawiają się w niej i nowe wątki. Po raz pierwszy zabieramy odbiorców do serowarni serów pleśniowych. Przedstawiamy im serowara, który z dumą tworzy sery camembert. Kiedy ser dojrzeje i jest pyszny i kremowy, nasz serowar dzieli się nim ze swoją partnerką. W myśl zasady, że przyjemność rośnie wtedy, kiedy się ją dzieli z innymi – do czego nawiązuje hasło kampanii – „Dzielmy się przyjemnością”.

Nowa kampania rozpoczęła się 13 sierpnia i będzie trwała do 30 września. Ma na celu wzrost postrzeganie marki jako tej, która dostarcza smaczne, wysokiej jakości produkty, którymi chce się dzielić z najbliższymi. Reklama będzie emitowana w kopii 30” oraz 15”na wszystkich dużych stacjach telewizyjnych, m.in. Polsat, Polsat Tematyczny, TVN Style, TVN Turbo, TVN24, Discovery, Comedy Central, National Geographics, Canal+ Family, Canal+Sport, Eurosport, Travel channel i wielu innych. Dodatkowym kanałem komunikacji będą kanały social media marki NaTurek (Facebook i Instagram).

Dni Turku i Gminy Turek z NaTurkiem
08.2021

Dni Turku i Gminy Turek z NaTurkiem

WIĘCEJ
Close
Dni Turku i Gminy Turek z NaTurkiem

Dni Turku i Gminy Turek z NaTurkiem

Dnia 8 sierpnia 2021 roku mieliśmy okazję uczestniczyć w Dniach Turku oraz Gminy Turek. Podczas imprezy promowaliśmy nasze sery... oczywiście marki NaTurek. Było to największe wydarzenie plenerowe w tym roku z udziałem gwiazd i lokalnej społeczności.

Uczestnicy mieli niepowtarzalną okazję spróbować naszych serów NaTurek Camembert: 

Na naszym stoisku nie mogło również zabraknąć NaTurek GrandBlue Intensywny oraz GrandBlue Bogaty i Kremowy. Jednak największymi gwiazdami okazały się sery na grilla NaTurek Camembert Na Ciepło na Grill:

Pogoda na szczęście dopisała, a cała impreza cieszyła się dużą frekwencją. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że mogliśmy wziąć udział w tym wydarzeniu i przybliżyć mieszkańcom Turku naszą bogatą ofertę marki NaTurek. Nasze sery otrzymała także delegacja z Niemiec z miasta partnerskiego Wismoor.

Kampania NaTurek na ciepło
06.2021

Serki NaTurek na Ciepło – Nowa Kampania

WIĘCEJ
Close
Kampania NaTurek na ciepło

Serki NaTurek na Ciepło – nowa kampania digitalowa

W czerwcu wystartowaliśmy z kampanią digitalową promującą linię produktów NaTurek na Ciepło: Na Grill, na Obiad oraz na Przekąskę. Okres trwania kampanii nie jest przypadkowy. Latem Polacy najbardziej kochają grillować. To idealny moment, by zachęcić do przygotowania serów na ciepło.

Kampania prowadzona jest głównie na największych portalach internetowych, takich jak: onet.pl, wp.pl, interia.pl, tvn24.pl oraz w social media (Facebook, Instagram). W ramach kampanii powstały 4 filmy wideo pokazujące, jak w prosty sposób przygotować nasze sery na ciepło. 

Ser z grilla lub na obiad? Sprawdź, jak możesz je wykorzystać!

Wiosna i lato to czas imprez na świeżym powietrzu, to również okres, kiedy mamy mniej chęci i czasu na skomplikowane potrawy. Poprzez linię NaTurek na Ciepło proponujemy konsumentom szeroki wachlarz rozwiązań – z jednej strony do przyrządzenia na grillu w plenerze, z drugiej nietypowe, szybkie i bezmięsne dania na obiad lub na przekąskę do zrobienia w domu. Oferta obejmuje aż 7 różnorodnych wariantów, które odpowiadają na aktualne potrzeby konsumentów.

Zachęcamy do obejrzenia jednego z naszych filmów. To okazja, aby zobaczyć, jak proste jest przyrządzenie sera camembert na grill z żurawiną. Każdy produkt z linii NaTurek na CIEPŁO można przygotować w łatwy i szybki sposób. Miłego grillowania!