TUREK CAMEMBERT NA KANAPKĘ
19 lutego ruszyła nowa kampania marketingowa dla marki Turek. Celem kampanii…
WIĘCEJTUREK CAMEMBERT NA KANAPKĘ
19 lutego ruszyła nowa kampania marketingowa dla marki Turek. Celem kampanii jest budowanie świadomości naszej najważniejszej marki i jej kapitału w długim okresie czasu tzw. brand equity.
Naszym celem jest także wprowadzanie sera Turek Camembert na kanapkę – podstawową okazję konsumpcyjną dla serów w Polsce. W nowej reklamie edukujemy konsumentów, że ser Turek Camembert to doskonałe rozwiązanie na śniadanie i świetnie urozmaici kanapkę dzięki swojej kremowości, aksamitnej skórce i niecodziennemu smakowi. Turek Camembert Zakręci Kanapką! To nasze nowe przesłanie marki jak i hasło obecnej kampanii.
Ważnym elementem reklamy jest piosenka „Lubię Turek Camembert”, która powstała na bazie hitu „September” wykonywanego przez zespół Earth, Wind&Fire.
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ❤️
Kolejny raz dołączamy do tej wyjątkowej…
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ❤️
Kolejny raz dołączamy do tej wyjątkowej akcji. Kosze z naszymi produktami będzie można wylicytować w trzech lokalnych sztabach: Malanów, Ceków, Turek.
Ponadto w Turku można wylicytować także voucher dla 2 osób na wizytę w zakładzie produkcyjnym Mleczarni Turek. Zwycięzcy aukcji będą mieli niepowtarzalną okazję zobaczyć, jak wygląda proces produkcyjny naszych serów pleśniowych, a wizytę zwieńczy degustacja.
TOP EMPLOYER 2024
TOP EMPLOYER 2024
Z ogromną satysfakcją ogłaszamy, że po raz 12-ty zostaliśmy wyróżnieni certyfikatem Top Employer 2024.
Każdego roku Top Employers Institute certyfikuje organizacje, które dzięki wysokim standardom HR koncentrują się na stawianiu swoich pracowników na pierwszym miejscu.
Program Top Employers Institute certyfikuje przedsiębiorstwa na podstawie oceny kwestionariusza zawierającego najlepsze praktyki z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Kwestionariusz obejmuje 6 domen składających się z 20 tematów, takich jak między innymi: strategia HR, środowisko pracy, pozyskiwanie talentów, szkolenia i rozwój, well-being, różnorodność i integracja.
Tytuł Top Employer 2024 jest dla nas uwieńczeniem pracy jaką co roku wkładamy w dbanie o rozwój i dobre samopoczucie naszych pracowników.
Tartare 100% roślinny
Tartare 100% roślinny
Rynek produktów pochodzenia roślinnego jest nadal dość niszowy, ale dzięki rosnącej świadomości konsumenckiej rozwija się prężnie. Według GFK Polonia między 2020 a 2021 rokiem sprzedaż roślinnych zamienników nabiału wzrosła o 40%.
Podążamy za trendami konsumenckimi i tym samym dla wszystkich wegetarian i wegan, proponujemy nowość: Tartare 100% roślinny, stworzony na bazie migdałów, w dwóch smakach: z czosnkiem i ziołami oraz z ziołami prowansalskimi. Obie opcje zawierają w sobie pełnię smaku, rozpływają się w ustach i dają się łatwo rozsmarować, a obfita ilość ziół nadaje charakteru.
Jeśli chcecie spróbować czegoś nowego, a jednocześnie zdrowego i smacznego to taki właśnie jest nowy Tartare w 100% roślinny, w 100% pyszny.
Ten produkt ma jeszcze dodatkowy atut: jego opakowanie w 100% nadaje się do recyklingu.
Sekret Mnicha
Sekret Mnicha
Istnieje wiele idealnych duetów. Jedne są bardziej oczywiste, drugie znacznie mniej. Już średniowieczni mnisi wiedzieli, co z czym łączyć. Zajadali się camembertem i popijali go piwem.
Idąc ich śladem, odkrywamy przed Wami naszą nowość, czyli Sekret Mnicha. To aksamitny, rozpływający się camembert dostępny od razu w dwóch wersjach: jako Sekret Mnicha do Piwa Naturalny – dla miłośników klasyki i Sekret Mnicha do Piwa z Pieprzem (konkretnie tym zielonym) dla tych, co lubią bardziej na ostro. Sery dostępne są w opakowaniach 120-ogramowych.
Obydwa warianty są wyprodukowane z naturalnych składników, a wykorzystane do ich wytworzenia mleko pochodzi od lokalnych dostawców. Całości dopełnia kompilacja odpowiednich pleśni – Geotrichum candidum, Brevibacterium linens oraz Penicilium candidum.
Bądźcie czasem rozważni, czasem romantyczni i często szaleni – w kuchni i przy stole też.