
Pasja serowara kampania
4 stycznia wystartowała kolejna kampania digitalowa Mleczarni Turek promująca naszą nową linię premium marki NaTurek Pasja Serowara. W skład linii wchodzą: NaTurek Pasja Serowara z charakterem oraz NaTurek Pasja Serowara z sercem.
Celem kampanii jest budowa świadomości naszej nowości. W komunikacji podkreślamy znaczenie czasu w naszym życiu oraz w życiu naszym produktów. W nowej reklamie pokazujemy, że dajemy sobie czas na wyjątkowe spotkania z bliskimi, dlatego tak samo dajmy czas na to, aby sery w pełni dojrzały, a przez to były ze wszech miar kremowe i aromatyczne.
Działania marketingowe obejmują social media (Facebook i Instagram: NaTurek) oraz największe portale internetowe, takie jak: gazeta.pl, tvn24.pl, wp.pl, youtube.com, onet.pl, interia.pl oraz Polska Press Grupa.
Serdecznie zachęcamy do obejrzenia nowej reklamy dla NaTurek Pasja Serowara oraz szukania na półkach naszej nowej linii premium!