Nowa reklama NaTurek

Nowa reklama NaTurek

Od 13 sierpnia Mleczarnia Turek rusza z nową kampanią telewizyjną flagowego produktu NaTurek Camembert. Nowa reklama skupia się wokół przyjemności – przyjemności tworzenia i przyjemności dzielenia się tym, co najlepsze z bliskimi nam osobami.

W nowej reklamie komunikujemy wartości, z których zawsze byliśmy dumni – mówi Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, Senior Brand Manager marki NaTurek – Takie jak fakt, że do produkcji naszych serów używamy mleka z polskich rodzinnych gospodarstw; ale pojawiają się w niej i nowe wątki. Po raz pierwszy zabieramy odbiorców do serowarni serów pleśniowych. Przedstawiamy im serowara, który z dumą tworzy sery camembert. Kiedy ser dojrzeje i jest pyszny i kremowy, nasz serowar dzieli się nim ze swoją partnerką. W myśl zasady, że przyjemność rośnie wtedy, kiedy się ją dzieli z innymi – do czego nawiązuje hasło kampanii – „Dzielmy się przyjemnością”.

Nowa kampania rozpoczęła się 13 sierpnia i będzie trwała do 30 września. Ma na celu wzrost postrzeganie marki jako tej, która dostarcza smaczne, wysokiej jakości produkty, którymi chce się dzielić z najbliższymi. Reklama będzie emitowana w kopii 30” oraz 15”na wszystkich dużych stacjach telewizyjnych, m.in. Polsat, Polsat Tematyczny, TVN Style, TVN Turbo, TVN24, Discovery, Comedy Central, National Geographics, Canal+ Family, Canal+Sport, Eurosport, Travel channel i wielu innych. Dodatkowym kanałem komunikacji będą kanały social media marki NaTurek (Facebook i Instagram).

Turek Grand Blue Kortos Tartare Chavroux Le Rustique Coeur De Lion Saint Benoit Saint Agur Bresse Bleu Rambol