
Mleczarnia Turek – Kampania NaTurek GrandBlue bogaty i kremowy
Od lutego do końca marca trwa kampania digitalowa promująca NOWOŚĆ: ser z niebieską pleśnią NaTurek GrandBlue bogaty i kremowy. Konsumenci najczęściej używają tego typu sera na kanapkę, ale możliwości jego wykorzystania jest znacznie więcej. Ser z przerostem niebieskiej pleśni ze swoim oryginalnym smakiem wpisuje się w trend małych przyjemności. W nowej komunikacji pokazujemy odbiorcom, że ser z niebieską pleśnią to doskonała przekąska na wiele okazji.
Nasze działania polegają na komunikacji na platformach VOD oraz w social mediach. Najważniejszym przesłaniem spotu reklamowego jest bogaty i kremowy smak NaTurka GrandBlue – niebiański dla podniebienia!
Sery NaTurek–„Ten Ser to InfluenSer” najnowsza kampania
Warto sprawić sobie chwilę przyjemności z NaTurkiem GrandBlue wytwarzanym w sercu Polski w Mleczarni Turek, gdzie podczas procesu dojrzewania jest ręcznie pielęgnowany.
Główna idea kreatywna kampanii: „Ten Ser to InfluenSer” doskonale wpisuje się w świat VOD i social mediów. Zachęcamy do obejrzenia reklamy i spróbowania naszej nowości!
Zapraszamy do obejrzenia reklamy i spróbowania naszej nowości!